duminică, 1 martie 2009

A iubi e primavara...



Astazi e 1 Martie, prima zi de primavara din punct de vedere calendaristic. Intotdeauna am vazut acest anotimp ca fiind unul al zambetelor, al bunei dispozitii, al plimbarilor prin parc, al iubirii si al implinirii, pur si simplu un anotimp al renasterii sufletului. A venit timpul ca soarele sa topeasca gheata din inimile noastre si sa ne faca mai buni, mai calzi, mai apropiati unii de altii. Tot ce trebuie sa facem este sa lasam razele sa patrunda cat mai adanc in sufletul nostru si sa ascultam melodia vietii. Cand scriu aceste randuri imi aduc aminte de un film foarte frumos, August Rush.


"All you have to do is open yourself up. All you have to do... is listen."



Tot legat de acest minunat anotimp am gasit si o poezie scrisa de Lucian Blaga care mi-a placut:

Primăvara
Lucian Blaga

A cunoaşte. A iubi.
Încă-odată, iar şi iară,
a cunoaşte-nseamnă iarnă,
a iubi e primăvară.

A iubi - aceasta vine
tare de departe-n mine.
A iubi - aceasta vine
tare de departe-n tine.

A cunoaşte. A iubi.
Care-i drumul, ce te-ndeamnă?
A cunoaşte - ce-nseamnă?
A iubi - de ce ţi-e teamă
printre flori şi-n mare iarbă?

Printre flori şi-n mare iarbă,
patimă fără păcate
ne răstoarnă-n infinit
cu rumoare şi ardoare
de albine rencarnate.

Înc-odată, iar şi iară
a iubi e primăvară.


Si pentru a face primul pas spre trezirea sufletului va las in compania lui Vivaldi si a lui "Primavara", o melodie care pe mine ma binedispune si mai ales imi induce o stare de optimism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu